oftringen - Reisverslag uit Oftringen, Zwitserland van benjamin smids - WaarBenJij.nu oftringen - Reisverslag uit Oftringen, Zwitserland van benjamin smids - WaarBenJij.nu

oftringen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

29 Mei 2009 | Zwitserland, Oftringen

After nearly two years, and quite a few trips, "somebody" ;-) told me, it was time to do something about my blog.....
Well at the moment i'm in switserland, working at a horsepension..... und ja, it's a lot of fun!!
Hahaha, simon... i glaub das mir grad einfalt, warum ich hier schon zwei jahre nicht mehr gemacht habe... so langweilig..... Vieleicht versuch ich's später nochmal. chau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 23862

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: