Mijn eerste reis - Reisverslagen van benjamin smids - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van benjamin smids - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar.
okay, dus....nou, groetjess!

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2009

oftringen

18 Augustus 2007

de laatste weekjes

20 Juli 2007

countryfestival..!!

25 Juni 2007

weekend in Noorwegen

18 Juni 2007

De oogst
benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23828

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: