lekker weer en hippies - Reisverslag uit Órgiva, Spanje van benjamin smids - WaarBenJij.nu lekker weer en hippies - Reisverslag uit Órgiva, Spanje van benjamin smids - WaarBenJij.nu

lekker weer en hippies

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

17 April 2007 | Spanje, Órgiva

Hej hallo allemaal,
We zijn vandaag in orgiva aangekomen. Das vlakbij malaga. We zijn nu aan het zoeken naar een campinkje wat ik een tijd terug al op het internet zag staan, maar niemand hier kent het en ik heb geen adres, maar hier vlakbij is een hippie dorp waar we straks gaan camperen. Het is hier erg mooi en lekker weer. De bedoeling is om een tijdje te blijven.
Zag zonnet dat mijn dosier voor noorwegen is goedgekeurd en opgestuurd,.. joehoe!!

Hej mem,
bedankt voor je berichtje. Is alles goed daar? en heeft Sonja het andere konijntje al opgehaald?
De auto doet het best goed. Hij heeft nu in de ochtend de eerste kilometers een vreemd geluidje, dus ik moet maares even goed kijken of ik kan vinden wat het is, maar verder doet ie het prima dus het kan geen kwaad denk ik.
vannacht hebben we wild gekampeerd bij een natuurpark, een half uur na dat ik naar bed ging hoorde ik een wild zwijn knorren. Heb daarna de boel een tijdje in gaten gehouden, maar nkis weer gehoord, dus ben ik maar gaan slapen. S ochtens was er gelukkig nikls vernield, maar zagen we wel sporen, dus ik had et me niet verbeeld. hihi. Gisteren hebben we gewandeld in een ander natuurpark. De grootste van spanje. Dat was ook erg mooi. Je zag overal sporen en poep van wilde dieren, maar we hebben jammergenoeg geen gezien. Wel hagedisjes en veel vogels.

hoi jon,
gaaf dat je het theater in mekaar gezet hebt. Dat is wel snel zeg!
Alles goed met jou verder. Met ons wel. ( veel hippies hier haha ) Ik denk dat ik me hier wel ga vermaken de komende
dagen. Vandaag was et op de kaart nog maar een klein eindje hier naartoe, maar ik de praktijk was het nog wel een paar uur door de bergen heen slingeren. We zijn nog koeien en schapen tegen gekomen midden op de weg. Ze namen ook alle tijd om aan de kant te gaan. Ik heb in de sierra nervada op 2038 meter hoogte nog even in de sneeuw gepist. Dat was reuzeleuk. hahaha en nu zit ik hier weer de zweten in een internetcafe bij ongeveer 25 graden.

okay volgende keer mail ik weer even. (das wat persoonlijker) maar moest nu even snel.
dikke zoen en iedereen de groetjes
Benjamin

  • 18 April 2007 - 10:09

    Constance:

    Leuk om van je te lezen!!! klinkt erg goed.

    Groet Constance

  • 19 April 2007 - 08:16

    Mini:

    Zo te horen gaat alles goed bij jou, hartstikke leuk.
    Maar die wilde zwijnen kunnen ook nog wel iets anders dan alleen maar knorren volgens mij.
    De brief heb ik natuurlijk al opgestuurd, ik heb nog even een aantal dingen met een collega engels overlegd, dus het staat er allemaal goed in, ik hoop voor je dat het helpt.
    Hier is alles goed , ik heb mijn examens al achter de rug. Vanaf deze week wat rustiger op het werk en in de meivakantie gaan we naar Italie ( Toscane aan de kust, Cecina) en die week daarna ga ik van school naar Parijs, dus nog veel leuke dingen in het vooruitzicht.
    Ik hoop voor je dat je veel leuke mensen tegenkomt en voldoende werk kan vinden. Hopelijk blijft het met je auto ook goed gaan.
    Groetjes van Mini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 23860

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: