pitres - Reisverslag uit Órgiva, Spanje van benjamin smids - WaarBenJij.nu pitres - Reisverslag uit Órgiva, Spanje van benjamin smids - WaarBenJij.nu

pitres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

25 April 2007 | Spanje, Órgiva

Hey hallo ,
We zijn nu in pitres, dat is ongeveer 25 kilometer van orgiva. We zijn hier bij Isabel en Derrol. Dat zijn de mensen op wiens huis we zouden gaan passen, maar toen we er op visite waren zei ze dat we wel mochten blijven om te werken tegen kost en inwoning. We krijgen lekker eten en hebben een caravan tot onze beschikking. Op het huis passen kan ook nog steeds,maar dat gaan we waarschijnlijk niet doen, want dan moeten we hier tot en met 15 mei blijven en dat is wel wat lang op 1 plek. Bovendien heb ik een meisje uit Canada leren kennen die me een adres uit van iemand uit portugal heeft gegeven waar we ook kunnen werken, slapen en eten. Daar gaan we waarschijnlijk in de loop volgende week heen.
Gister heeft Isabel ons wat mooie plekken laten zien hier. We hebben bronnen gezien waar water uitkomt dat naar bloed smaakt en een mooi markpeintje waar ze haar spullen verkooopt (ze maakt namelijk allerlei kettingen en spulletjes van die dingen wat ik normaal gesproken hipierommel noem)
En ze heeft verteld waar we kunnen internetten. haha...ik zit nu te internetten in het gemeentehuis..
Okay, nou ik heb nog vannalles te vertellen, maar ben er wel weer flauw van eigenlijk. o ja ik heb ook al een uitnodinging uit noorwegen gekregen dus dat gaan ook goed.
tot gauw groetjes,
Benjamin

P.S. Dit is de laatste keer dat jullie automatisch een mailtje krijgen als ik wat schrijf. (behalve voor jon en mem) Als je graag een mailtje wilt blijven ontvangen moet je op benjaminsmids.waarbenjij.nu even je mailadres invullen.

  • 25 April 2007 - 16:52

    Jon:

    hoi benjamin, goed te lezen dat alles goed gaat, hier ook hoor, lekker warm! Ik schrijf snel nog wel wat uitgebreider over de mail.jon

  • 25 April 2007 - 21:31

    Sara:

    Nou....klinkt weer super hahaha. Ook plannen om ooit weer in Nederland te komen..??
    Hee, vermaak je daar nog maar ff!!

    XXX Sara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 23867

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: