barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van benjamin smids - WaarBenJij.nu barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van benjamin smids - WaarBenJij.nu

barcelona

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

13 April 2007 | Spanje, Barcelona

Hey hallo!
Daar ben ik weer. Dit keer vannuit Barcelona. (tenminste op een camping 30 kilometer er boven.) Gister zijn we naar Barcelona geweest. t was erg leuk. Tis een mooie stad met leuke kroegjes. Straks ga ik er weer heen, met de trein, das maar 2,5 euro. Morgen blijven we hier nog tot het eind van de middag en dan rijden we verder naar het zuiden. Daar willen we een plekje zoeken waar we wat langer kunnen blijven. Ik heb een adres van een campinkje in de buurt van Granada waar ze vaak wel wat klusjes hebben voor een gratis staanplek, dus dat gaan we in ieder geval proberen.
Ik zag een paar dagen geleden op de nederlandse tv dat het bij jullie lekker weer is.... nou hier is het deze week voor het eerst zinds een half jaar begonnen met regenen, dus dat is erg fijn....... voor de mensen die hier wonen. Gelukkig heeft het vandaag nog niet geregend en volgens het meisje achter de bar was het gister de laatste dag dat het veel regende. Tis nog wel wat grijs hier, maar we hebben er weinig last van en eigenlijk is het prima weer om een beetje door Barcelona te struinen
nou dan ga ik maar weeres. Internetten is hier nogal duur.
iedereen de groetjes!
doei doei

  • 14 April 2007 - 08:44

    Jon:

    welke bar ben je geweest? In het oude centrum ken ik ze volgens mij bijna allemaal! blijf genieten, granada is nog heel ver weg! groet
    jon

  • 14 April 2007 - 08:51

    Jon:

    oh ja, de voorstelling die niet bestond heb ik vannacht geschreven. met belachelijk veel spektakel, Een drijvend eiland wat uiteindelijk inde fik gaat bijvoorbeeld. En met muziek van Ewout.

  • 14 April 2007 - 18:33

    Mem:

    hallo hier is weer een verhaaltje van mij ,jou verhaaltje heb ik gelezen.
    het is hier wel heel mooi weer,het waait alleen wel steeds hard.
    ik heb afrikaantjes gezaaid ze komen al op.
    ook viooltjes geplant. vandaag zijn we naar de manege geweest, petra moest diploma rijden het ging goed ze was tweede.
    jullie gaan dus nog wel naar het zuiden ik neem aan dat het autootje het goed doet. er is nog niets bijzonders met de post gekomen. ik wou nog veel meer vertellen maar ik weet het niet meer.volgende keer zal ik het opschrijven van te voren.
    dit is het dan voor deze keer.
    voorzichtig blijven doen hoor.
    groetjes van ons.doei doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 23865

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: