wandelen - Reisverslag uit Vialas, Frankrijk van benjamin smids - WaarBenJij.nu wandelen - Reisverslag uit Vialas, Frankrijk van benjamin smids - WaarBenJij.nu

wandelen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

10 April 2007 | Frankrijk, Vialas

hallo!
vandaag hebben we lekker gewandeld. Ik heb eigenlijk 3 wandelingen gemaakt. 1tje hier wat hoger in de bergen waar we eerst met de auto heen zijn gereden, en 2 langs de beek eerst kon ik et pad niet vinden, dus ben ik maar wat tussen de struiken heen geslingerd, helingen afgegleden en rotsen beklommen todat dat ik me helemaal de pleuris zweette. Toen ik terug kwam werd me pas uitgelegd hoe die route normaal gesproken gewandeld werd en waar het eigenlijk pad lag, dus toen heb ik nog maar een keeer gedaan, maar eigenlijk was dat ongeveer net zo zwaar en was et ook niet zo gek dat ik de eerste keer verdwaald was, want het pad was dan ook best redelijk moeilijk te herkennen.
Morgen rijden we richting Barcelona. Ik weet niet of het in 1 dag lukt, want we rijden voornamelijk op b weggetjes, maar dat is dan ook wel stukken mooier dan snelwegen. Ik heb gehoord dat het hier de komende dagen gaat regenen, dus morgen lijkt het me wel een mooie dag om weer te vertrekken, hoewel er hier nog een heleboel te bekijken is en ik hier ook zeker nog wel een keertje weer heen wil.
dat was het dan weer ...
groetjes

  • 11 April 2007 - 08:29

    Sara:

    Hey daar!

    Wat tof dit! En wat tof wat je daar uitspookt!! Jij vermaakt je wel , das duidelijk.En het is je gegund!!
    Nou, ik ga ff ontbijten en ik blijf via dit gedoe wel op de hoogte( leuk!!).
    Hee, heel veel plezier daar, geniet ervan en voorzichtig rijden!!( "Ja, mama"..)

    Groejes, Sara :)

  • 12 April 2007 - 12:10

    Jon:

    hallo benjamin, het klinkt allemaal super leuk en ik ben natuurlijk helemaal jaloers, ik ben weer drie volledige dagen aan het werk en vanaf volgende week 4. Ook kanik weer fietsen, hoewel dat nog wel pijnlijk is. Zterdag ga ik in een duur kostuum koningspelen op een kinderfeest (ik moet twee kinderen tot ridder slaan met een klein actje) Ook heb ik een voorstelling verkocht van Annet en mij voor 400E !! Mischien wel 2X!! (de voorstelling bestaat nog niet maar ja, dat is ons tot nu toe altijd gelukt en we hebben ruim de tijd Het festivalletje is van 27 t/m 30 juni. Ook ga ik een weekendje naar de veluwe met harjan, jolanda, Aisha en nog twee mensen. En er moet nog iemand mee maar die hebben we nog niet, ina kon niet. Morgen personeelsdag, hele dag vergaderen, bweeh!! Al met al begint mijn agendaatje zich alweer aardig te vullen zoals je ziet. Heel veel plezier in Barcelona en val niet van de Sagrada Familia. Doe Gien de groeten. Jon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 23863

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: