bij hans en eva - Reisverslag uit Vialas, Frankrijk van benjamin smids - WaarBenJij.nu bij hans en eva - Reisverslag uit Vialas, Frankrijk van benjamin smids - WaarBenJij.nu

bij hans en eva

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

09 April 2007 | Frankrijk, Vialas

hey hallo,
daar ben ik weer even vlak voor het eten.
euh jon, ja we zijn hier bij hans en eva. We zijn hier bij Hans en Eva. Nu 2 nachtjes en waarschijnlijk nog 2, daarna gaan we verder richting spanje.
hoi mini. Waar we nu zijn is vlakbij genolac, wat al redelijk klein is, maar dit dorpje is nog kleiner en ik weet niet hoe het heet. Het is in ieder geval vlak bij genolac. Is het gelukt met het formulier trouwens?
O, ja jon dat formulier wat jij had ingevult doen ze er ook bij. Dat was geen probleem.
Vandaag hebben we een omheining rond de groentetuin gemaakt om de wilde zwijnen, herten, honden en geiten er buiten te houden.
Er zijn hier ook 3 jonge hondjes. Ze zijn pas 10 dagen oud en hartstikke dik. Ik heb me zonnet maar es even gedouched in de beek, het was verdomde koud, maarja ik begon al aardig te stinken dus dan moet je wat.
Voor dat we hier aankwamen, zijn we nog een nachtje bij een wijnboer geslapen, waar ik vorig jaar gwerkt had. Het was er erg gezellig en we waren erg welkom, dat was wel fijn. De dag daarvoor heb ik in een grote oude bus geslapen bij een paardenhouder in noord-frankrijk, waar we vroegen of we er mochten kamperen en dat was meteen prima, daarna kwam die met het aanbod om in de bus te gaan slapen en daar had ik wel oren naar. Gineke sliep liever in de tent, maar ik heb wel lekker geslapen in de bus, hoewel ik valk voor het slapen ineens allerlei geluiden hoorde. Ik denk ratten of muizen, maar heb er gelukkig geen last van gehad.
t eten is klaar !
doei doei!