vialas - Reisverslag uit Vialas, Frankrijk van benjamin smids - WaarBenJij.nu vialas - Reisverslag uit Vialas, Frankrijk van benjamin smids - WaarBenJij.nu

vialas

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg benjamin

08 April 2007 | Frankrijk, Vialas

hey hallo,
even een kort berichtje, We zijn nu in zuid-frankrijk midden in de wildernis. tis hier erg mooi. We kamperen hier aan een beekje. vlakbij een soort kasteel waar we eten en wat klussen. vandaag zijn we aan het snoeien geweest en we hebben een stukje land platgebrand. Het schijnt hier verplicht te zijn rondom je huis alles een beetje kaal te maken, zodat tijdens bosbranden somers je huis niet in de fik vliegt. Dus daarom steek je in het voorjaar alle droge struikjes, gras en bramen alvast in de fik, zodat dat zomers niet spontaan gebeurd.
We hebben beloofd vanavond voor de mensen hier te koken, dus dat ga ik nu maar even doen.
tot gauw,
benjamin

  • 08 April 2007 - 20:04

    Jon:

    hoi, ben je bij hans en eva? groetjes jon

  • 09 April 2007 - 08:42

    Mini:

    Leuk wat van je te horen.De reis is dus goed verlopen. En het klinkt goed, kamperen bij een beekje en een kasteel. Is het s'nachts erg koud of valt het mee? Hoe heet het plaatsje waar je zit dan kunnen we het even opzoeken op de kaart.
    Hier loopt de paashaas dit weekend rond....
    Doei, groetjes van ons allemaal en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

benjamin

he hallo allemaal, dit is dus men weblogie. Des te minder er op staat des te beter vermaak ik me waarschijnlijk, maar als ik tijd en zin heb zal ik er zo af en toe even een berichie op zetten over hoe het me vergaat in spanje en messchien later in noorwegen. k heb er al vast een paar foto's op gezet, maar die zijn nog van het druivenplukken vorig jaar. okay, dus....nou, groetjess!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 23863

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 01 April 2010

ecuador

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: